top of page
חיפוש

למה אנחנו כל כך אוהבים צבע לבן?

הצבע הלבן מסמל במגוון תרבויות שלווה, טוהר, תמימות וראשוניות. וכן גם התחדשות, קדושה, "דף נקי". במחקרים שונים פורסם כי הצבע הלבן מצביע על טוהר ותמימות, צניעות, ואפילו קדושה וגאולה. צבע של הארה. צוות שמשרה אנרגיות נקיות ורעננות של התחדשות ובתולין.


בעשור האחרון גילינו שהלקוחות שלנו מעדיפים את ריהוט הגן הלבן כמעט יותר מכל צבע אחר - ולאיטלקים יש את כל הצבעים בפלטת הצבעים.

"הלבן של הפלסטיק הפולימרי היחודי הוא לבן נקי ששומר על צבעו לאורך שנים ארוכות. החיבור שלו לדשא הירוק, לבריכות הטורקיז, לאבני הריצוף הכהות יוצר ניגוד עיצובי מושלם המבליט את שני האלמנטים. גם את הריהוט היחודי הלבן וגם את הרקע עליו הוא מונח", מסביר רונן אימרגליק, המייסד והבעלים של חברת כד דקור ייבוא ושיווק בע"מ שבעצמו הגיע מעולמות העיצוב.




אז למה אנחנו כל כך מתחברים לצבע הלבן?

ביהדות הצבע הלבן הוא צבע של יום קדוש. באיסלם לובשים לבן כשעו

לים למכה. בברזיל מקבלים את אלת הים בלבוש לבן. הניטרליות, הפשטות והשלמות של הצבע הלבן גורם לנו הרגשה בטוחה נקיה ואופטימית.





מה היא משמעות הצבע הלבן?

בפסיכולוגיית הצבעים, לבן הוא הצבע של התחלות חדשות.דף נייר נקי וחלק המחכה למילים, קנבס המחכה לצבעים - האיזון של כל הצבעים החיוביים והשליליים. הצבע הלבן הוא רפלקטיבי ומעורר צמיחה ויצירתיות. צבע שמציע תחושה של שלווה, נוחות ותקווה אך גם תחושה של סדר ויעילות.


חברות העיצוב האיטלקיות שהבינו את הרצון הגדול בריהוט חוץ ייחודי ויוקרתי בצבע לבן יצרו מגוון רחב מאוד של פריטים, ריהוט מעוצב ומואר, קל מאוד לתחזוקה, קל לניקוי, ועמיד בכל מזג אויר ובמיוחד בשמש הישראלית.


36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page