top of page
חיפוש

עונת השתילה הגיעה ואיתה החידושים מאיטליה



עונת השתילה הגיעה. העונה בה אנחנו מחליטים איזה סוג גינה תפרח בקיץ, איזה ריחות יקיפו אותנו באביב ולא פחות חשוב איך תראה הגינה, המרפסת, או הגג.


שתילה באדניות ובכדים מעוצבים

מגמת העיצוב באיטליה שהולכת ומתפשטת בין מחוזות העיצוב ברחבי העולם שינתה את תפיסת הגינון והעיצוב כפי שהכרנו עד כה. לא רק שתילה באדמה אלא באדניות וכדים מעוצבים במגוון גדלים, חלקם מוארים, כדי לייצר מעברים של גובה, נושא ואוירה.


כשדברים על מיכלי שתילה אז אין כמו האיטלקים כדי לייצר שפה עיצובית מובילה העשויה מחומר פולימרי ייחודי, עמיד בכל מזג אויר, שאינו דוהה, לא נבקע מהשורשים, קל לתחזוקה והופך כל פינה בין אם היא בתוך הגינה, על הגג או במרפסת – לפינה ירוקה מעוצבת ומרשימה.


קיץ 2024

קולקציית הכדים והאדניות שהרכיבה חברת כד דקור מורכבת מכדים ייחודיים בגדלים שונים ובגבהים שונים המתאימים לשתילה של פרחים, צמחים ושיחים קטנים ובינוניים ועד לעצים גדולים ובוגרים. הקולקציה שעודכנה לקראת קיץ 2024 הינה במגוון צבעים מחברות העיצוב המובילות באיטליה. בין הפריטים הייחודיים תופסים מקום הולך וגדל הכדים והאדניות המוארים – המתאימים גם ליצירת תאורה, ליצירת חציצה בין מתחמים שונים ברחבי החצר או המרפסת.

עונת השתילה הגיעה וזה בדיוק הזמן להציץ ולגלות כיצד ניתן לשדרג את הגינה, המרפסת או את הגג.



56 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page